Het inhuren van een SEO-specialist kan een website helpen een solide ranking te bereiken, maar er zijn een aantal dingen die je eerst moet weten. Als je overweegt een SEO-specialist in te huren, dan heb je je ongetwijfeld gerealiseerd dat er eindeloos veel opties beschikbaar zijn. Een snelle Google-zoekopdracht zal deskundige diensten uit alle delen van het woord en in alle prijsklassen onthullen. Eerlijk gezegd, kan het heel overweldigend zijn voor sommige ondernemers, vooral degenen die niet bekend zijn met alles wat zoekmachine optimalisatie met zich meebrengt. De meeste SEO-specialisten gaan je vertellen wat ze denken dat jij wilt horen: dat, zonder twijfel, zij kunnen helpen om jouw bedrijf te laten ranken in de top van Google. Daarnaast zullen ze ook je bezoekersaantallen en conversies verhogen. Hier lees je waar je aan moet denken op het het moment dat je een SEO-specialist gaat inhuren. Er is niet zoiets als een snelle oplossingSEO-specialisten worden om twee redenen ingeschakeld: om het organische verkeer te helpen verbeteren of om een probleem op te lossen, zoals een technisch probleem met de website of een penalty – algoritmisch of handmatig. Ongeacht wat de specialist wordt ingehuurd om te doen, vergeet niet dat er niet zoiets is als een snelle oplossing. Als je zoekt naar een SEO bedrijf of consultant, zul je advertenties zien die beweren resultaten te leveren binnen enkele dagen, soms zo weinig als 15 tot 30 minuten. Deze garanties kunnen niet nagemaakt worden. Zoekmachine optimalisatie is een proces. Het bereiken van solide ranking resultaten die niet voor de korte termijn zijn kost tijd, net als het aanpakken van penalty’s. Zoek naar een SEO-specialist die eerlijk is en open kaart met je speelt. SEO omvat meer dan alleen linksHoewel links belangrijk zijn, zijn ze niet alles. Wees bezorgd als een SEO consultant zich alleen richt op het bouwen van links en niet ingaat op zaken als paginasnelheid en laadtijd, on-page optimalisatie, content en gebruikerservaring. Al het verkeer in de wereld gaat niet helpen als een website langzaam laadt of geen goede mobiele gebruikerservaring biedt. Een gekwalificeerde SEO consultant moet zich richten op het grote geheel, niet slechts een klein segment, dat zijn inkomende links. Ja, links zijn nog steeds de nr. 1 zoekmachine ranking factor, maar links alleen zijn niet van plan om automatisch te vertalen in conversies en omzet. Stop nooit al je eieren in één mandjeAls een SEO consultant je niet adviseert om meerdere stromen van verkeer te creëren, kunnen er problemen ontstaan. Geen enkele consultant, hoe succesvol en deskundig hij of zij ook is, kan voorspellen wat Google hierna zal doen. Stel je voor dat je al je budget en moeite in organische rankings steekt en van de ene dag op de andere is dat verkeer verdwenen – wat dan? Je zou verkeer moeten aantrekken van extra kanalen, zoals betaald zoeken, e-mail marketing, sociale media en affiliate relaties. Dit stelt je in staat om een bron uit te schakelen en het volume op andere kanalen te verhogen om een plotselinge daling in het verkeer te compenseren. Alle middelen richten op organisch verkeer is potentiële merkzelfmoord. Wil je samenwerken met een SEO-specialist? Lees hier meer over Up Agency. |
https://ralfvanveen.com/ |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Gratis SEO scan voor uw website aanvragen Met de Gratis SEO Scan weet u of uw website de juiste zoekwoorden heeft. In een wereld waar online vindbaarheid belangrijker dan ooit is, is...
- Een professionele website laten maken door SiteToGo Bij SiteToGo kunt u een professionele website laten maken. Wij hebben jarenlange ervaring met het maken van websites voor de meest uiteenlopende zaken. Ook uw...
- Een paar stappen van het marketingplan voor sociale media google digital academy U heeft een marketingplan voor sociale media nodig. Dit is toch geen gemakkelijke taak? Velen van ons begrijpen niet eens wat het...
- Soorten Instagram-accounts the best marketing books Instagram heeft zichzelf bewezen als een platform om zaken te doen. Veel bedrijven hebben zichzelf gepromoot met behulp van dit sociale...
- Webdesign bedrijf kiezen; waar let je op? Het is geen geheim dat om tegenwoordig een succesvol bedrijf op te bouwen, u uw online aanwezigheid moet vestigen en uitbreiden. Technologie heeft de manier...
- Hoe kom ik op nummer één in Google met moderne SEO Het klinkt misschien als een onmogelijke taak, maar het is mogelijk om nummer één te worden op Google door moderne SEO technieken toe te passen....